MtQ – Majlis Tadarrus Al-Quran

2 minggu lepas saya berkesempatan untuk mengambil gambar sempena Majlis Tadarus Al-Quran di SK. Sukau, kinabatangan. meriah jugak majlis dan acaranya… skolah sukau ni lebih kurang 40KM dari skolah saya. lokasi skolah ni bersebelahan saja dengan sungai kinabatangan. pelancong tidak putus2 datang ke sini. siap ada yang masuk tengok persembahan nasyid lagi.. hehehe… dia paham ka? tapi depa ni dah pandai cakap melayu… saya masukkan sikit gambaq ni untuk tatapan kawan2. klu rajin2 komen2 lah sama.. gambaq biasa saja pun.. tapi seronok jugak jadi photoG utk majlis macam ni sekali sekala. boleh round merata. emmmm… bnyk lens yang saya guna.. utk majlis ni, kit lens jugak lah yang terbaik… dah sebati dengan EF17-85mm f4.5-5.6. lens itu lah yang paling saya sayang.. teramat sayang..

1

2

3

5

4

6

7

11 comments
  1. aku suka gambaq yg penjaga masa nak tekan loceng tu…

    errr tu anak omputeh mana lak yg ada tu?

  2. tak suka yg tu… suka semua!!
    minah salleh tu, lagi aku suka……!!😉

  3. jeff said:

    >> tak tahu nak cakap apa lagi…
    >> gambar ni mmg cukup mantap…
    >> well done…

  4. Satu lagi journal shots yg menarik RazzaQ..Thanks jugak sb rajin ke FP sy. Ape kabar ? harap kau & family ok..All the best utk ko kat sana.

  5. gmbr reha(tmpt letak al-quran) tu sgt klasik bg aku…
    so aku vote gmbr tu kali ini…

  6. mamat jambu said:

    yang hakim jaga suara tue dah comey… tapi ada spoiler hitam la plak yang expose dpn tue… kehkehkeh..

  7. Azhar said:

    Salam Bro..thanks for visit my blog….you also have a great pictures

  8. sesekali bertukar angin ok gak tow!
    ade mesej tersendiri….

  9. salam cikgu, lawala gambar² semua. teringat zaman persekolahan rendah di sk buang sayang kinabatangan. cikgu punya ‘penangkapan’ superb, marvellous, every word in the dictionary i tell u! hehehe gambar ustad zaidi ‘berjiwa pelajar’ mustapha pun ada juga – bekas guru kelasku tingkatan 6A2. terimbau zaman sekolah menengah. terima kasih atas hasil penangkapannya. maaf bahasanya kurang mau betul. sekadar identiti ‘bahasa sabah 100%’ seperti dalam blog saya. feel free to jalan sana ya cikgu. tahniah bertugas di kinabatangan bumi bertuah – kampungku itu…

    Cikgu Redzuan @ Duan,
    UPSI Sem 7 (insyaALLAH setahun lagi gelar cikgu ku pakai… hehehe)

Tinggalkan Jawapan

