Zarul & Zakirah | Repoh Perlis | 190909

Letak satu gambar dulu.. saja2 nak terai lighting macam nih plak.. hehehe.. gambar ni aku ambik waktu nak balik dah.. check wishlist shot, ada tertinggal satu shot tepi tangga kat dapur rumah zarul.. hehehe.. Alhamdulillah, 70% wishlist shot berjaya di zahirkan dan hampir sama seperti yg di rancang. Apapun, terima kasih kepada pasangan Zarul & Zakirah.. pasangan yg happening.. seronok shot depa.. macam tak cukup masa plak kemarin.. hehehe.. apapun, tahniah kepada pasangan, semoga bahagia hingga ke Syorga!! Nnt aku upload lagi gambar hangpa..
Apapun, selepas habih job cuti ni, ada satu kesimpulan yg amat penting utk aku.. Aku memerlukan FullFrame system + 16-35mm f2.8L II.
1

7 comments
  1. syud said:

    fuyoooo dasat beb… emmm bila la nk boleh belajar edit mcm ni ekkkkk……. tunjuk ajar ku sifuuuuuu

  2. Teringat rumah tokwan kat lana bulu tu dulu..seiras lagu tu..
    jgn lupa nanti ambil gambak kat umah tok Jaq sama..dgn latarbelakang bendang dan sg lanabulu…
    mesti cantik..
    mengimbau kenangan..lama

  3. menarik la zaqq…aku rasa klau ko upgrade lagi betambah power la pic2 ko.

  4. madibesut said:

    cayala…
    makin improve..
    tahniah…
    aku tgok mcm pro fotografer dah…
    semoga sukses selalu…
    heee2222….

  5. lan said:

    waaaawaaaawaaa menarik2 pic kat sini. besh ooo

  6. Fulamak minat tul efek cahaya tu.. kena master cepat ni editing hehe.. leh apply kat foto2 aku

Tinggalkan Jawapan

