Azmir & Hanis @ Asun – Kedah

21
Alhamdulillah sesi penggambaran majlis kedua mempelai ini dapat dijalankan dengan lancar. Syukur pada Allah kerana memberikan aku idea yg tak terjangka saat aku memerlukan kreativiti yg mendalam untuk menzahirkan satu penceritaan sempurna dalam satu keping gambar. Terima kasih kepada Azmir & Hanis atas kepercayaan yg diberi untuk merakamkan saat terindah dalam permulaan hidup kerkeluarga. kerjasama yg di berikan amat aku hargai. segala kemudahan di sediakan dengan sempurna untuk photographer cabuk macam aku nih..🙂 . apapun, tahniah sekali lagi aku ucapkan kat hangpa. slamat pengantin baru.
gambar yg aku letak kat sini bukan lah best shot. cari secara rawak jah untuk publish kat blog. ada masa nanti, aku post lagi gambaq2 hangpa.. cuaca panas nih banyak memberikan cabaran…
apapun.. enjoys!!!!

untuk sebarang pertanyaan hubungi RazaQQ – 0.1.9.5.3.6.8.8.3.3

Razaqq Ghazali | Reka Lencana Anda

5 comments
  1. azmir & hanis said:

    thanks a.razaq…cantik gambaq…xsabaq nak tgk semua gambaq…terutamanya part kat taman tasik jitra….time pengantin lelaki buat malu2 kucing…heheh…

    • razaqq said:

      hehehe… pengantin laki mmg macam tu.. apapun, tahniah sbb dah selamat semuanya!!!

      • hanis said:

        gmabaq kedua lagi cantik…hanis upload dalam fb…mcm2 komen depa bagi…menggoda la….apa la…papa pun…suma 2 idea abg razaq…mmg bestla…sgt berpuas hati…

  2. jeff said:

    >> magnificent outcome…
    >> beautiful…

  3. annas & yanty said:

    kak hanis…. jgn bodek erk…. gambaq kami dulu a.razaq nk wat k;-)

Tinggalkan Jawapan

