Satu dan Satunya..

Canon 40D + Canon 50mm f1.4
1

Aku ini, Adalah dirimu, Cinta ini, Adalah cintamu, Aku ini adalah dirimu, Jiwa ini adalah jiwamu, Rinduku ini adalah rindumu, Darah ini, adalah darahmu. Tak ada yang lain selain dirimu, Yang selalu ku puja. Ku sebut namamu, Disetiap hembusan nafas ku. Ku sebut namamu.
Ku sebut namamu…

Ya Allah…

Dengan tangan-Mu
Aku menyentuh
Dengan kaki-Mu
Aku berjalan
Dengan mata-Mu ku memandang
Dengan telinga-Mu ku mendengar
Dengan lidah-Mu aku bicara
Dengan hati-Mu aku merasa

Tak ada yang lain
Selain diri-Mu
Yang selalu ku puja
Ku sebut nama-Mu
Disetiap hembusan nafas ku
Ku sebut nama-Mu
Ku sebut nama-Mu

Razaqq Ghazali | Reka Lencana Anda

7 comments
  1. Razaq….sabaq no..nanti akan kembali juga ke kg halaman..InsyaAllah..

  2. As salam..
    Razaq..
    tahniah sbb pagi tadi PNGAHZAN dgr kat radia yg kata kerajaan nak tambak elaun utk guru2 yg bertugas kat pendalaman…
    rezeki tu…
    tahniah..
    nampak gaya kena tambah tahun lagu kot nih…

    • razaqq said:

      salam pak ngah.. tak best jugk sbb rasanya … dok ingat na balik tukar saja.. rasanya skolah razak tak naik elaun.. kekal yg sedia ada pun dah ok …🙂

  3. mshafie said:

    Suka pada pic obor-obor kat entry sebelum ni..

    • razaqq said:

      terima kaseh🙂 saya dok belajaQ2 lagi nih

Tinggalkan Jawapan

