:) :D :P

lama sangat tak update..
Yup.. saya masih lagi dengan kerjaya saya.. saya masih lagi dengan kamera kesayangan saya… dan saya sudah 6 tahun di Sabah.. tak dapat balik lagik pun..
saya masih lagi aktif dengan kamera saya.. kadang2 ada kekangan dari tugasan kerja yg membataskan aktiviti kamera saya. tambahan pula MacBook Pro saya rosal plak.. karan masuk lebih.. adeh.. nak wat macammana.. buat sementara waktu.. guna dulu lah macbook white..🙂
inshaallah, saya akan slalu update. hehehe..
1

2

3

7

dan.. tak lama lagik, inshaallah Azra akan dapat adik. hehe😀 apa saja rezeki Allah berikan, aku hargai.. terima kasih Ya Allah atas segala kurniaan mu🙂 Segalanya aku syukuri… alhamdulillah… September nnt inshallah .. isi lagik borang pindah… hehehe
4

8

Razaqq Ghazali | Reka Lencana Anda

1 comment

Tinggalkan Jawapan

