I’m comin back home…

Alhamdulillah, rezeki anak ke-2.. dapat balik pindah semenanjung.. walaupun tak lah tinggal sebumbung lagi dengan anak dan isteri… tapi saya rasa sangat2 bersyukur dapat selalu bersua. Sekarang saya bertugas di SK KEDAWANG; langkawi.. baru nak mulakan balik karier sebagai jurugambar. awal masuk nih kalut sikit lah dengan tugasan sebagai seorang guru.
Ta lah, sblm ni, bnyk relax jah kat Sabah…

Azra 11 bulan

mmg tersangat relax dok kat sabah.. kepala pun serabut.. penat, letih.. semuanya ada.. bila balik ke semenanjung, walaupun elaun bnyk ‘hilang’, tapi saya dapat rasa satu ketenangan yang saya tak perolehi sepanjang 6 tahun di Sabah. Tambah pula dengan kehadiran putra sulong.. anak yang ke-2 yang kami namakan Arif Rizqi bin Abdul Razak. Saya sisipkan sati gambar yang saya ambil ketika Arif Rizqi berumur 7 hari🙂 .
Rizqi 7 bln

gambar kat buaian ni saya ambil dengan nikon S8000 compact jah.. skarang ni teknologi macam2 laa.. tak dan nak ligan.. apa yang saya dah ada pun, dah banyak ketinggalan.. kalau dok pikiaq nak update.. alamat, hidup tak kemana lah…

Rizqi dlm buaian

skarang rizqi dah nak masuk 3 bulan.. dah berisi.. rambut jah yang masih kurang..🙂 pasrambut dah cukup… dah hensem macam pak dia.. sesi fotografi akan disambung.. hehehe… doakan saya.. doakan saya selamat dan berjaya di tempat baru🙂

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: