Hari ni..

Dah masuk minggu ke-4 aku kat langkawi ni. Moto dah bawak mai dari tanah besaQ. jauh betui la moto tu merantau.. dari beli, kedah – selangor – sabah – langkawi. yang kesian kat sabah laa.. dok sabah sampai jadik buruk.. hehee.. sblm mai langkawi, jadi baru balik lah..
mengajar kat skolah baru ni ok lah.. budaya kerja ok.. cuma kekadang tu malas sikit nak buat kerja.. angin kerja sabah tu tak hilang lagik..
slalu teringatkan mata Arif RizQi, mata Azra Humaira.. dan sentiasa rindukan umminya..🙂

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: