Langkawi Wedding Photographer – uGotShot!!

Alhamdulilah, selepas pasangan pertama yang saya shot di Langkawi, sekali lagi saya diberi kepercayaan untuk merakamkan detik bersejarah untuk pasangan Zakrey dan Badariah. Dengan segala pengalaman yang saya ada, saya kumpulkan untuk memberikan yang terbaik untuk pelanggan yang saya amat hargai.
Sedar tak tak sedar, dah hampir 5 tahun berkecimpung dengan dunia fotografi. banyak cabaran, banyak dugaan.. kekadang ada juga rasa nak ‘pencen’ awal.. hehehe.. tapi, alhamdulillah, masih lagi saya dapat bertahan sampai sekarang.. dengan kamera kesayangan.. tak pernah lagi Canon 40D ni menghampakan saya.. segla kehendak dan selera saya dipenuhi…
1
Untuk kali ni, pasangan ke-2 dari langkawi ; Zakrey dan Badariah. Terima kasih saya ucapkan, dan korang mmg sporting !!🙂 Semoga Bahagia ke akhir hayat !! 2 gambar dulu lah yang saya muatkan di sini.. ada masa lagi, aya akan update lagi gambar2 di entry ini juga..
2
Di tempat baru, langkah pun baru.. kena mulakan strategi yang berlainan untuk Langkawi Wedding Photographer. kena slalu rajin lah update gambar perkahwinan di blog ni.. inshaallah

Tempahan atau pertanyaan:
Razak Ghazali
Founder and Principal photographer of
Ugotshot Wedding Journal
Kedah.Malaysia
M: 0195368833
E: razaqq82@gmail.com

Razaqq Ghazali | Reka Lencana Anda

Tinggalkan Jawapan

